Telefonju.com.tr Şikayet ve Öneri Hattı

Değerli müşterilerimiz:

Yapmış olduğunuz alışverişiniz ile ilgili şikayet ve önerilerinizi tarafımıza bildirebilirsiniz. Konuyla ilgili

uzman müşteri temsilcimiz sizlere memnuniyetle yardımcı olacaktır. 

''Şikayetim var'' hattı sadece şikayet ve önerilere açık özel bir numaradır. Bu hat üzerinden sadece şikayetiniz ile ilgili konulara çözüm getirilmektedir.  Alışveriş ve diğer konularla ilgili bu hat üzerinden işlem yapılmamaktadır. 

Telefonju Şikayetim Var Hattına:  0850 532 98 68 ‘i aradıktan sonra 1001 dahili numarasını tuşlamanız
gerekmektedir.

Telefonju şikayet ve öneri hattına hafta içi: 10:00 – 16:00 saatleri ulaşabilirsiniz.